Bár mindent megteszünk, hogy a megrendelést időben kézbesítsük, különleges napokon, mint például Valentin-nap, anyák napja és más ünnepek, előfordulhatnak olyan problémák, amelyek késést okoznak.
Ha nem tudjuk a megrendelését a kért időpontban kiszállítani, akkor a legkorábbi elérhető időpontban szállítjuk ki, és visszatérítjük a szállítási díjat. Ezekben az esetekben nem tudunk további visszatérítést adni a megrendelésből.
Ha a megrendelése nem érkezik meg a kért időpontban, a szállítási díjat visszatérítjük, de a megrendelés teljes összegét nem tudjuk visszatéríteni.
Felhívjuk figyelmét, hogy nem adunk visszatérítést, ha a rendelés nem érkezik meg időben olyan körülmények miatt, amelyekre nincs ráhatásunk (például, ha a címzett nincs otthon a kézbesítés időpontjában).
Ha a kiszállítás azért nem lehetséges, mert az Ön által választott időpont helyi munkaszüneti napra esik, a rendelése a következő munkanapon kerül kiszállításra. Ebben az esetben nem tudunk semmilyen visszatérítést vagy új termék küldését felajánlani.
A vásárlási folyamat során kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a megadott cím helyes és teljes! Javasoljuk, hogy a szállítási problémák és egyéb kellemetlenségek elkerülése érdekében minden mezőt kétszer ellenőrizzen.
Ha a megrendelést nem tudjuk kézbesíteni a címzettnek, mert a cím helytelen vagy hiányos, nem áll módunkban semmilyen visszatérítést adni vagy másik terméket küldeni. Csapatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megpróbálja megoldani a helyzetet és hozzájusson a helyes adatokhoz.
Ha szállodában tartózkodó személynek szeretne virágot küldeni, ne felejtse el megadni a szobafoglalással rendelkező személy nevét és a szobaszámot (ha tudja).
Mindent megteszünk, hogy a csokor eljusson a címzetthez, de nem tudjuk garantálni a kézbesítést, ha nem ismerjük a célállomás átvételi feltételeit. Ha a kézbesítés a fenti okok valamelyike miatt nem lehetséges, nem tudunk visszatérítést adni vagy új terméket küldeni.
Egy gyönyörű virágcsokorra senki sem tud nemet mondani, de ha a címzett bármilyen okból nem fogadja el a virágot, nem tudunk semmilyen visszatérítést adni vagy új termék küldését felajánlani.
Csokrainkat kézzel készítjük, és csak a legfrissebb virágokat választjuk ki. Bár arra törekszünk, hogy csokra a lehető legjobban hasonlítson az eredeti termékfotóhoz, előfordulhatnak kisebb eltérések. Minden virág különbözik a másiktól, és a virágokkal való munka nagyon kényes, és évszakfüggő. Függ az időjárástól és sok más természeti tényezőtől, amelyek tőlünk függetlenek.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fotó egy példát mutat ezekből a termékekből, és hogy az általunk küldött márka vagy modell annak rendelkezésre állástól függ. De ne aggódjon: gondoskodunk róla, hogy a kiszállított termék hasonló minőségű legyen, mint ami weboldalunkon látható. Ha olyan terméket kap, amely némileg eltér az eredeti fotótól, de megfelel a szükséges minőségi előírásoknak, nem áll módunkban semmilyen visszatérítést adni, vagy új terméket küldeni.
Előfordulhat, hogy az Ön megrendelését előkészítő virágüzletben a csokor leírásában szereplő valamelyik termék vagy virág nincs raktáron, és azt egy másik termékkel kell helyettesíteni. Ne aggódjon: garantáljuk, hogy a helyettesítő termék mindig ugyanolyan vagy magasabb értékű lesz, mint az Ön által kiválasztott. Amennyiben virágüzletünknek nincs raktáron az Ön által megrendelt kiegészítő termékek valamelyikéből, a megrendelést e termék nélkül küldjük el Önnek, és visszatérítjük az árát egy azzal megegyező értékű utalvánnyal, amelyet a következő rendelésénél használhat fel. Virágüzletünknek esetleg változtatnia kell egyes virágok színein, de biztosítjuk Önt, hogy a weboldalon megjelenített csokor tónusai megmaradnak.
Ne feledje, hogy a fénykép csak bemutató célokat szolgál: nem tudjuk garantálni, hogy az Ön csokrának színei pontosan megegyeznek a képen láthatókkal. Például egy rózsaszín csokor lehet halványabb vagy világosabb, de mindig rózsaszínű lesz. Az ilyen típusú változás nem jogosítja fel Önt visszatérítésre, kártérítésre vagy más termék igénylésére.